۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه

حشره‌كش‌ دشمن‌پراكن‌تان دارد مي‌آيد سمت خودمان آقا!

وقتي استدلالات شما را مي‌بينم آقا، ترسم مي‌گيرد وقتي عباي‌تان را گرفته‌ايد روي انقـلـ!ب امـ!م خـ.ميني و مي‌گوييد مال من است. مطمئن هستم اگر امـ!م مي‌دانست يك روز اين جمله‌ي معروف‌ش كه «ببينيد !مريكا چه مي‌خواهد برعكس‌ش عمل كنيد» دست‌مايه كارهاي ابلهانه‌تان مي‌شود هرگز لب از لب باز نمي‌كرد نصيحت‌مان بكند. مي‌گفت « گاهي وقت‌ها عدو سبب خير است» گاهي صلاح، ناخواسته [ آن‌ها را دست‌كم نگيريم و بهتر بگوييم فتنه‌ي زرنگ‌تري‌ست]از دهان دشمن بيرون مي‌آيد.

خيلي‌ از اين‌ها هم كه شما دشمن خطاب مي‌كنيد سابقه‌ي وفاداري‌شان به انقلـ!ب و از جلو نظـ!م شما هم‌طراز و هم‌عرض خودتان است. فكرتان را بسيط كنيد آقا. انقدر با حشره‌كش توي دست‌هايتان به اسم دشمن سرمايه‌هاي ما را از وطن فراري ندهيد و انگ رقاص و مطرب و فيلان نزنيد. چه دارم مي‌گويم. شما كه گوش نمي‌دهيد آقا.

+ چقدر گفتن «دوستت دارم» و شنيدن «من هم خيلي دوستت دارم ناهيد» آرامم كرد. و آن بوسه‌ي روي پيشاني هميشگي‌ات. بي‌اجازه گريه‌ام مي‌گيرد. بغض رهايم نمي‌كند. هر واژه‌اي براي يافتن  نسبت‌مان آلوده‌اش مي‌كند.



۲ نظر:

  1. به ناشناس اخير!
    اگر نبخشيدن من منجر مي‌شود به اينكه خودت را نبخشي و از همه چيز پشيمان بشوي و ديگر گذارت به اينجا نيافتد من نمي‌بخشمت. وگرنه مرا چه به نبخشيدن.
    معتقدم آدم‌ها را خدا از سر عشق خلق كرده. معتقدم هر چيز كه با عشق بياميزد اينطور تلخ مي‌شود و اگر ظرف روحي‌ات گنجايش اينهمه رنج را و آبديده شدن را ندارد نبايد از اين به بعد به آن آلوده شد. خوشحالم كه زندگي‌ام را با عقل انتخاب كردم و پشيمان نيستم و احساس رضايت و كفايت دارم از وضعيت فعلي كه برايت در انتخابم شرح دادم.
    مي‌خواهم زندگي‌ام را بكنم و آري درست حدس زده‌اي نفرت دارم از چيزي كه وجود تو را در عشق اينطور گستاخ و بي‌شرم كرده است. آري نفرت دارم. نفرت دارم و به خودم حق مي‌دهم.

    پاسخحذف