۱۳۸۸ اسفند ۱, شنبه

I am feeling…

احساس مي‌كنم اين روزها جمله‌هاي خودم را نمي‌گويم
احساس مي‌كنم زنداني رنج كشيده‌ي ِ درونم توانسته پنجره‌اي رو به آسمان باز كند.
احساس مي‌كنم هميشه عليه خودم و اين آدم درونم توطئه مي‌كردم
احساس مي‌كنم رو به افول‌م. گواه من اين نفس‌هاي سخت و سنگين
احساس مي‌كنم ستاره‌ي من همين روزهاست كه خاموش شود
احساس مي‌كنم زنداني رنج كشيده بر من چيره شده است
احساس مي‌كنم دارم سقوط مي‌كنم
زنداني! پرچم فتح‌ات را بياور
احساس مي‌كنم به من مي‌آيد
و تا حدي شبيه خودم شده‌ام.

امضاء: زنداني

comment

۶ نظر:

  1. در درون من خسته ندانم کیست ناهید جان. چقدر این نوشته زیباست و صادقانه

    پاسخحذف
  2. ناهید جان زندانی من دلش می خواهد همه کارها کنار بگذارد و فقط بنویسد. هنوز تحت کنترل است طفلک.
    :))

    پاسخحذف
  3. آقاي مظاهري! وبلاگ شما نمي دونم چرا وا نمي‌شه واسه من! لطفا سريع يه تعميركار ببريد وبلاگ‌تون رو درست كنه!

    پاسخحذف
  4. چشم ناهید جان. با Internrt Explorer باز نمیشه ولی با فایرفاکس داره باز میشه ناهید جان. اگه گاهی با فایرفاکس هم کار کنی خوبه. من هر چی بنویسم از این به بعد یه نسخه سفارشی ایمیل می کنم به شما.

    پاسخحذف
  5. و می تونی اینجا رو هم ببینی:
    http://myminority-report.blogspot.com/

    پاسخحذف
  6. ممنون!
    ما سه تا مرورگر نصب كرديم.
    ولي نمي دونم چرا كلا با اين مرورگر ضايع IEاخت شدم.
    من از طريق گودر وبلاگ شما رو مي‌خونم. ولي خب از اونجايي كه نمي‌شه نطر گذاشت از اون طريق گفتم كه درستش كنيد.
    در ضمن به بلاگ اسپات خوش اومديد

    پاسخحذف